Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Βιογραφικό στα ελληνικά!



Λίγα λόγια για εμένα...
Πολλές φορές καλούμαι να μιλήσω για εμένα, κάτι που συνήθως είναι δύσκολο ή μου προκαλέι αμηχανία. Αν πρέπει να βρω λοιπόν κάποια πράγματα που με περιγράφουν καύτερα θα έλεγα τα εξής: ειμαι ένας υπεύθυνος και λογικός άνθρωπος, με πλούσια εμπειρία στα παιδιά και στην ανάπτυξη τους. Με αυτοπεποίθηση και συναισθηματικπη ωριμότητα, κατέχω υψηλά ποσοστά ενέργειας και ψυχικά αποθέματα ενώ δημιουργώ ζεστές σχέσεις με τους γονείς και τα μωράκια τους. Διαχειρίζομαι πάντα με ψυχραιμία και σύνεση ζητήματα που απαιτούν πίεση ενώ ακολουθώ πάντα τη γραμμή των γονιών για θέματα που αφορούν στο μεγάλωμα των παιδιών τους. Λόγω του ακαδημαικού μου υπόβαθρου (ΜΜΕ και Πολιτιστική διαχείριση) Θα περιέγραφα τον εαυτό μου ως εναλλακτική νταντά που σε συννενόηση με τους γονείς, μεγάλο μέρος της δημιουργικής απασχόλησης με τα μικρούλικα είναι η επίσκεψη μας σε μουσεία, σε γκαλερί και διάφορες εκθέσεις, μουσικές εκδηλώσεις και γενικά πολιτιστικες δραστηριότητες που συμβάλλουν στην υγιή σωματική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, ήδη απο τον πρώτο χρονο ζωής.
Με ενδιαφέρει να βρω εναν υπεύθυνο, λογικό, καλλιεργημένο και με χιούμορ εργοδότη που σκέφτεται και πράττει στο ίδιο μήκος κύματος με εμένα, που θα συμβάλει στην αύξηση της εργασιακής μου εμπειρίας και των ικανοτήτων μου ως νταντά.

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Νοέμβριος 2012- σήμερα
Υπεύθυνη για τη φροντίδα δύο παιδιών, εκ των οποιών το ένα είναι σήμερα 14 μηνών και το άλλο τεσσάρων ετών. Βσική μου ενασχόληση και κύριο μέλημα μου είναι τα ίδια τα παιδάκια, η οργάνωση και η εφαρμογή διαφόρων δραστηριοτήτων και η συμβολή μου στο μεγάλωμα τους, την εκπαίδευση τους, την ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη.

Ιούνιος 2011- Οκτώβριος 2012
Γραμματειακή υποστήριξη στη φαρμακευτική εταιρία Pharmalux.

Σεπτέμβριος 2008- Ιούνιος 2011
Φροντίδα και δημιουργική απασχόληση ενός μωρού 7 μηνών στην αρχή της συνεργασίας μας. Καθήκοντα ίδια με τα παραπάνω. Τον ίδιο καιρο, τα απογεύματα, εργάστηκα ως μερικής απασχόλησης νταντά σε μια οικογένεια με δύο αδερφάκια οπου ήμουν εκεί να τα απασχολώ δημιουργικά, να μαγειρεύω το δείπνο τους και να τα προετοιμάζω για τον βραδινό τους ύπνο (μπάνιο, τάισμα, παραμύθια).

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
2012-σήμερα
Σπουδές στην συνθετική συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία  με κατεύθυνση την παιδική ψυχοθερσπεία, την υπερκινητικότητα και την ψυχική αναστολή.

Σεπτέμβριος 2007-08
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στο αντικείμενο Human resource management.

Οκτώβριος 2000- Φεβρ. 2005
Πτυχιούχος τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΜΩΡΩΝ
Το να ασκεί κανείς το επαγγελμα της νταντάς είναι από τις πιο σημαντικές ασχολίες που μπορεί να κάνει κανείς, δε μπορώ λοιπόν παρά να το παίρνω πολύ σοβαρά και να  σχεδιάζω όλα όσα εμπεριέχονται στο μεγάλωμα ενός μωρού. Η αρχή μου λοιπόν ως προς την πειθαρχία δεν είναι οι φωνές και ο καυγάς, άλλωστε δεν έχει κανένα νόημα στον ψυχισμό του μωρού. Η φιλοσοφιά μου ακολουθεί τη γραμμή πράξη-προειδοποιήσεις επαναλαμβονόμενες- λήξη χρόνου-τιμωρία. Η τιμωρία συνδυάζεται με την ηλικία του μωρου και εφαρμόζεται απο τα δύο χρόνια και μετά. Κάθε χρόνος είναι και λεπτό τιμωρίας. Πριν από τα δύο χρόνια, η εφαρμογή πειθαρχίας έχει να κάνει με την άμεση αλλαγή της ενασχόλησης που προκαλεί το μη επιθυμητό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, αν ενα μωρό στα πρώτα του βήματα ξεκινά να σκαρφαλώνει τον καναπέ το απομακρύνω άμεσα κάνοντας το να ξεχάσει το συγκεκριμένο γεγονός βάζοντας μουσική, χορεύοντας κλπ, του αποσπώ δηλαδή την προσοχή με ένα αλλο ενδιαφέρον ερέθισμα.  Αν εξακολουθήσει να πηγαίνει προς τον καναπέ και επιδιώκει ξανά να κάνει το ίδιο, το πηγαίνω αυτόματα μέσα στο πάρκο ή σε κάποιον άλλο ασφαλή χώρο, το αφήνω και δεν του δίνω σημασία για λιγο. Μολις βγει απο το χώρο και αποπειραθεί να ξανακάνει το ίδιο, επαναλαμβάνω την ίδια διαδικασιά ώσπου να συνειδητοποιήσει οτι το ένα συνδυάζεται με κάτι δυσάρεστο.    Αυτό στην ψυχολογία  λέγεται εξαρτημένη αντανακλαστική μαθηση και εφαρμόζεται στις βρεφικές ηλικίες.


ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ

 Διαθέσιμες σε όλες τις ενδιαφερόμενες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου